یادواره شهید مدافع حرم مهدی نوروزی در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه به مناسبت سالروز شهادت شهید مدافع حرم مهدی نوروزی مراسم یادبود این شهید در گلزار شهدای کرمانشاه با حضور استاندار، خانواده شهید، خانواده شهدا و مردم شهید پرور کرمانشاه در کرمانشاه برگزار شد. در این مراسم یکی از همرزمان شهید مدافع حرم مهدی نوروزی با […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه به مناسبت سالروز شهادت شهید مدافع حرم مهدی نوروزی مراسم یادبود این شهید در گلزار شهدای کرمانشاه با حضور استاندار، خانواده شهید، خانواده شهدا و مردم شهید پرور کرمانشاه در کرمانشاه برگزار شد.
در این مراسم یکی از همرزمان شهید مدافع حرم مهدی نوروزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کرمانشاه به بیان خاطرات و ویژگی‌های بارز اولین شهید مدافع حرم پرداخت.
در مراسم یادواره شهید مهدی نوروزی پس از بازگویی خاطراتی از شهید والا مقام مهدی نوروزی مداحان در محضر خانواده شهید و مردم حاضر در مراسم به بیان روضه‌ای و مداحی پرداختند.
در ادامه مراسم بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه با پاسداشت مقام شامخ شهدا به عنوان استاندار کرمانشاه برای حل مسائل و مشکلات مردم استان کرمانشاه به مردم اطمینان خاطر داد.
مهدی نوروزی در تاریخ ۲۰ دی ماه سال ۱۳۹۳ و در دفاع از حرمین عسکریین در العوینات در ۴۰ کیلومتری سامرا توسط گروهک تروریستی داعش به شهادت رسید.
نخستین شهید مدافع حرم کرمانشاهی در ۲۴ دی ماه ۹۳ با استقبال با شکوه مردم شهیدپرور دروازه نجف و راه کربلا در کرمانشاه تشییع و در مزار شهدا کرمانشاه در خاک آرمید.

منبع : مهر نیوز