یادواره ۱۲۰۰ شهید ورزشکار مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران شامگاه پنجشنبه در حاشیه یادواره شهدای ورزشکار استان گفت: فرهنگ و معارف دفاع مقدس که برگرفته از مکتب عاشورا است را باید به نسل سوم و چهارم برسانیم. وی اظهار کرد: این مراسم با محوریت پهلوانان ورزشی و به‌طور خاص پهلوانان واقعی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران شامگاه پنجشنبه در حاشیه یادواره شهدای ورزشکار استان گفت: فرهنگ و معارف دفاع مقدس که برگرفته از مکتب عاشورا است را باید به نسل سوم و چهارم برسانیم.
وی اظهار کرد: این مراسم با محوریت پهلوانان ورزشی و به‌طور خاص پهلوانان واقعی ما یعنی شهدای ورزشکار در سطح استان برگزار شد.
وی تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و فرهنگ برگزاری این‌گونه مراسم‌ها و یادواره‌های شهدا باید تبیین و ترویج شود.
وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه شهدا زنده هستند، اظهار داشت: یاد و خاطره شهیدان در زنده کردن جامعه و وطن بسیار تأثیرگذار است.
وی با عنوان اینکه ترویج فرهنگ شهدا جامعه را برابر آسیب‌ها بیمه می‌کند، گفت: شهدا درواقع طبیبان و پزشکان جامعه هستند و امیدواریم بتوانیم خادم شهدا باشیم.

منبع : مهر نیوز