یاوه‌گویی‌های جدید نتانیاهو علیه ایران

به گزارش سردبیر پرس به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها با بزرگترین اعتراضات جامعه صهیونیستی علیه خودش روبرو شده، امروز دوشنبه بار دیگر در اظهاراتی علیه ایران، سعی کرد فرافکنی کند. وی با طرح ادعاهایی بی پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت که تل آویو با […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها با بزرگترین اعتراضات جامعه صهیونیستی علیه خودش روبرو شده، امروز دوشنبه بار دیگر در اظهاراتی علیه ایران، سعی کرد فرافکنی کند.
وی با طرح ادعاهایی بی پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت که تل آویو با این تهدیدات مقابله خواهد کرد.
نتانیاهو افزود: ما تلاش خواهیم کرد از انتقال سلاح از ایران به سوریه جلوگیری کنیم.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدون اشاره به سیاست های تجاوزکارانه تل آویو و جنگ های متعدد این رژیم علیه غزه و لبنان، مدعی شد: ما به طور جدی با تهدیدات ناشی ایران مقابله می کنیم، ایران دلیل ۹۰ درصد از مشکلات خاورمیانه است!
نتانیاهو بدون اشاره به زرادخانه اتمی رژیم صهیونیستی که صدها کلاهک اتمی در آن قرار دارد، افزود: ما ایران را از دستیابی به تسلیحات هسته ای منع خواهیم کرد!
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با فرافکنی درباره مشکلات داخلی و اعتراضات گسترده علیه وی که در روزهای اخیر در تل آویو، حیفا و قدس اشغالی برگزار شده، مدعی شد: ما در دیپلماسی، اقتصاد و فناوری پیشرو هستیم و همین مسائل موجب امضای توافقات آبراهام شد.

منبع : مهر نیوز