یک فوتی دیگر کرونا در کرمانشاه

سردبیر پرس/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت یک نفر در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد. مهدی محمدی با اشاره به فوت یک نفر در استان در شبانه روز گذشته (هشتم آذر) بر اثر ابتلا به کرونا، گفت: با ثبت این فوت، شمار قربانیان کرونا در […]

سردبیر پرس/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت یک نفر در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

مهدی محمدی با اشاره به فوت یک نفر در استان در شبانه روز گذشته (هشتم آذر) بر اثر ابتلا به کرونا، گفت: با ثبت این فوت، شمار قربانیان کرونا در استان به ۲۸۹۵ نفر رسیده است.
وی افزود: در شبانه روز گذشته همچنین ۷۱ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا بستری شده و طی این مدت ۷۱ بیمار دیگر نیز از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.
محمدی تعداد بستری های حال حاضر مراکز درمانی استان را ۲۳۱ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۶۱ نفر در بخش های ویژه بستری بوده که حال هشت نفر آنها وخیم است.
وی افزود: علاوه بر اینها در شبانه روز گذشته ۳۹ بیمار نیز بصورت موقت بستری شده و داروی “رمدسیویر” دریافت کردند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شناسایی ۵۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۲ بیمار بستری بوده و ۳۰ نفر نیز بصورت سرپایی هستند.
انتهای پیام