یک کارآفرین ۱۰ میلیارد ریال برای تجهیزات پزشکی مهار کرونا اهداکرد

به گزارش پایگاه خبری سردبیر، منوچهر حبیبی در این باره اظهار داشت: صاحب یکی از واحدهای صنعتی استان مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به صورت نقدی به بخش بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کمک کرد. معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: خیرین با مشارکت در بسیاری از امور با اهدای کمک‌های انسان دوستانه […]

به گزارش پایگاه خبری سردبیر، منوچهر حبیبی در این باره اظهار داشت: صاحب یکی از واحدهای صنعتی استان مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به صورت نقدی به بخش بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کمک کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: خیرین با مشارکت در بسیاری از امور با اهدای کمک‌های انسان دوستانه خود در کاهش هزینه‌های دولت نقش مهمی ایفا کرده اند که ساخت واحدهای آموزشی و مدارس، مراکز بهداشتی، مسجد و تأمین مسکن نیازمندان از جمله اقدامات ارزشمند خیرین محسوب می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: در راستای سلامت مردم و کمک به حوزه بهداشت و درمان، خیرین انگیزه بیشتری دارند و کمک آنها می‌تواند بخشی از مشکلات این حوزه را برطرف کند.

وی با اشاره به کمک خیرین در مهار ویروس کرونا یادآور شد: در موضوع مهار ویروس کرونا، خیرین نیز خوش درخشیده و صحنه‌های زیبایی را خلق کردند و کمک‌های قابل توجهی در این حوزه داشته اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین افزود: تأمین بسته‌های غذایی و بهداشتی برای نیازمندان، اختصاص مجتمع‌های تجاری و مسکونی به منظور مکان اقامتگاهی، خرید ماسک و تجهیزات پزشکی، خرید ونتیلاتور و دستگاه اکسیژن ساز بخشی از این کمک‌ها بوده است.

حبیبی گفت: در جدیدترین کمک خیرین، یکی از واحدهای صنعتی استان (شرکت نفیس نخ) مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به صورت نقدی به بخش بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کمک کرده که با توجه به نامگذاری سال جهش تولید که قطعاً این واحد هم نقش ارزنده‌ای ایفا خواهد کرد، اهتمام این واحد به بخش بهداشت در شرایط فعلی قابل تقدیر است.