۱۰۰۰ بسته پوشاک بین کودکان محروم گلستان توزیع می شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فرشته کابوسی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در قالب پویش ایران همدل موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران حدود هزار دست پوشاک ویژه کودکان تحت پوشش بهزیستی اهداء که تحویل این اداره کل شده است. وی افزود: ارزش ریالی این بسته چهار میلیارد ریال بوده و شامل کفش، […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فرشته کابوسی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در قالب پویش ایران همدل موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران حدود هزار دست پوشاک ویژه کودکان تحت پوشش بهزیستی اهداء که تحویل این اداره کل شده است.
وی افزود: ارزش ریالی این بسته چهار میلیارد ریال بوده و شامل کفش، کلاه و کاپشن است.
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گلستان ادامه داد: در روزهای باقی مانده از ماه مبارک این اقلام در اختیار فرزندان جامعه بزرگ بهزیستی قرار خواهد گرفت.
توزیع ۹۰۰ پرس غذای گرم در پویش ایران همدل
ئیس اداره بهزیستی شهرستان رامیان هم در خصوص این طرح از توزیع ۹۰۰ پرس غذای گرم در شام شهادت امیرالمونین (ع) و در ادامه پویش ایران همدل این شهرستان خبر داد.
علی بای گفت: خیران شهر خان ببین در راستای پویش ایران همدل به طبخ و توزیع ۹۰۰ پرس غذای گرم اقدام کردند.
وی افزود: این کار خداپسندانه در شامگاه شهادت امام علی (ع) و دومین شب قدر صورت گرفته و ارزش ریالی آن ۱۶۲ میلیون ریال بوده است.
رئیس بهزیستی رامیان از مردم خواست تا با شماره گیری کد دستوری و مراجعه به مراکز تحت پوشش بهزیستی به پویش ایران همدل بپیوندند.