۱۱۲۲موردبازرسی از نازل‌های سوخت مایع کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بهمن رحمتی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: بررسی نازل‌ها، به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و در اجرای مفاد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد انجام می‌گیرد. وی صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع را یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد دانست و تصریح کرد: […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بهمن رحمتی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: بررسی نازل‌ها، به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و در اجرای مفاد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد انجام می‌گیرد.

وی صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع را یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد دانست و تصریح کرد: به شکل فصلی باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

رحمتی گفت: در این بازدید و بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان بوده بر روی آن نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان گفت: این اداره‌کل با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر نازل‌های عرضه سوخت مایع با همکاری آزمایشگاه‌های همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، در سال گذشته ۱۱۲۲ مورد بازرسی و آزمون از نازل‌های عرضه سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال انجام داده است.