۱۲۶ برنامه طی هفته بسیج در کارخانجات استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سرهنگ مهدی علمدار پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در واحدهای تولیدی و کارخانجات طی سخنانی گفت: امسال در سطح کارخانجات استان تهران بیش از ۱۲۶ عنوان برنامه طرح ریزی و اجرا شده است و عزیزان بسیجی با موضوعات مختلف به ارائه خدمات به کارگران عزیز پرداختند. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سرهنگ مهدی علمدار پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در واحدهای تولیدی و کارخانجات طی سخنانی گفت: امسال در سطح کارخانجات استان تهران بیش از ۱۲۶ عنوان برنامه طرح ریزی و اجرا شده است و عزیزان بسیجی با موضوعات مختلف به ارائه خدمات به کارگران عزیز پرداختند.
وی گفت: از جمله مهمترین فعالیت‌ها برگزاری مراسم یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان و ایثارگران است، که با دعوت از مسئولین لشگری و کشوری در کارخانجات برگزار شد.
فرمانده سازمان بسیج کارخانجات و واحدهای تولیدی استان تهران افزود: از خدمات برجسته دیگر کارگران ارائه خدمات جهادی به نقاط محروم و کم برخوردار بود که با استفاده از نیروهای متخصص اقدام به خدمات فنی به منازل محرومین کردند.
وی اضافه کرد: همچنین این عزیزان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی با مساعدت مدیران عامل کارخانجات به فعالیت‌های جهادی در زمینه تعمیرات منازل، اهدا لوازم خانگی، تهیه جهیزیه و … پرداختند.
علمدار گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در برخی حوزه‌های مقاومت با عنوان جام بسیج از جمله برنامه‌های دیگر بود که کارگران کارخانجات در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال، فوتبال، فوتسال و …به رقابت پرداختند.