۱۲۶ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

احد بخشی در گفتگو با مهر اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا، جمعیت هلال احمر در راستای ماهیت بشر دوستانه خدمات مطلوبی به خانوارهای آسیب دیده از این ویروس انجام داده است. وی با اشاره به نهضت کمک های مومنانه، افزود: همزمان با عید قربان با کمک خیرین و داوطلبین تعداد ۱۲۶ بسته معیشتی بین […]

احد بخشی در گفتگو با مهر اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا، جمعیت هلال احمر در راستای ماهیت بشر دوستانه خدمات مطلوبی به خانوارهای آسیب دیده از این ویروس انجام داده است.
وی با اشاره به نهضت کمک های مومنانه، افزود: همزمان با عید قربان با کمک خیرین و داوطلبین تعداد ۱۲۶ بسته معیشتی بین نیازمندان سطح استان توزیع شده است.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ارزش این اقلام را بیش از ۲۲۷ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ارزش هر بسته معیشتی حدود ۲۰۰ هزار تومان بوده است.
وی بیان کرد: همچنین تعداد ۴۰۰ پرس غذای گرم به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون ریال نیز در این مدت بین نیازمندان توزیع شده است.
بخشی با اشاره به توزیع یک هزار و ۶۲۰ کیلو گوشت تازه بین اقشار آسیب دیده از کرونا و کم برخوردار، افزود: با کمک داوطلبین ۳۰ بسته نان نیز در این مدت تهیه و توزیع شده است.
وی بیان کرد: جمعیت، محرومیت، مرزی بودن و متاثر بودن از خشکسالی شاخص‌های ارزیابی در انتخاب مناطق هدف برای توزیع این بسته‌های حمایتی بوده است.