۱۴ پروژه راهداری در استان اردبیل در حال اجرا است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، کلیم الله وثوقی عصر دوشنبه در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌ها اظهار کرد: با مشارکت وزارت نفت ۱۴ پروژه راهداری با ۲۲۵ میلیارد ریال اعتبار در استان اردبیل در حال اجرا است که این ۱۴ پروژه از محل سفر ریاست جمهوری و با کمک وزارت نفت برای استفاده مردم در […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، کلیم الله وثوقی عصر دوشنبه در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌ها اظهار کرد: با مشارکت وزارت نفت ۱۴ پروژه راهداری با ۲۲۵ میلیارد ریال اعتبار در استان اردبیل در حال اجرا است که این ۱۴ پروژه از محل سفر ریاست جمهوری و با کمک وزارت نفت برای استفاده مردم در حال آماده سازی است.
وی بیان کرد: ۷ پروژه در حوزه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار با ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار و ۷ پروژه دیگر نیز در حوزه رفع نقاط پرتصادف استان با صد میلیارد ریال اعتبار توسط راهداران در سراسر استان در حال اجرا است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: کمک به تکمیل بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی سه راهی کرین-تیل، خان کندی، قشلاق ملأ تقی قنبر، قشلاق حاج بایندرو، ولی بیگلو و همچنین سیاوش کندی به طول ۲۸ کیلومتر و با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال از پروژه‌های فعالی است که از محل مشارکت وزارت نفت در استان در دست اجرا است.
وثوقی با بیان اینکه: عملیات زیرساخت گردشگری منطقه نمونه فندقلو و آبی بیگلو نیز از این محل در حال تکمیل است، گفت: ۳ کیلومتر از پروژه تکمیل روشنایی و ایمن سازی پیچ بعد از فرودگاه اردبیل با پیشرفت ۸۰ درصدی نیز فعال است.
وی کمک به اجرای دو مورد شیب راهه فرار قبل از پیچ رانش در محور سرچم را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای راهداری استان با کمک وزارت نفت عنوان کرد و افزود: احداث تقاطع غیر همسطح ورودی نمین به طول ۸۳۰ متر و تعریض و ایمن سازی داخل روستای اسد کندی نیز به طول ۵۰۰ متر در حال اجرا است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اجرای فعال پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی بالای طرح‌ها را بسیار موفق دانست و گفت: انتظار می‌رود عملیات اجرایی این پروژه‌ها تا پایان شهریور ماه خاتمه یافته و تقدیم مردم استان اردبیل شود.