۱۶۲ زندانی جرایم غیرعمد دراصفهان آزاد شد/۷۵۰ زندانی در انتظار کمک

اسدالله گرجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان در ماه مبارک اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه یک شهر ضیافت را در دستور کار قرار دادیم. وی با بیان اینکه طی ۲۱ برنامه گذشته مردم استان اصفهان ۲۲ میلیارد تومان برای آزادی […]

اسدالله گرجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان در ماه مبارک اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه یک شهر ضیافت را در دستور کار قرار دادیم.
وی با بیان اینکه طی ۲۱ برنامه گذشته مردم استان اصفهان ۲۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان تعهد و کمک کرده‌اند، افزود: با این میزان کمک ۱۶۲ زندانی جرایم غیرعمد از زندان رهایی یافته‌اند.
افزایش ۶۰ درصدی آزادی زندانیان نسبت به سال گذشته
رئیس ستاد دیه استان اصفهان با بیان اینکه از این تعداد ۶ نفر خانم و ۱۵۶ نفر آقا بوده‌اند، افزود: باید توجه داشت که تا امروز تعداد زندانیان آزاد شده نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: میزان کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان نیز در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته است.
نیاز به اعتبار ۹۰۰ میلیاردتومانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اصفهان
گرجی زاده در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان اصفهان نیازمند همراهی و همکاری خیران هستند، افزود: این تعداد زندانی برای آزادی نیاز به ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارند.
وی گفت: هنوز صنایع بزرگ و صنعتگران استان اصفهان نسبت به کمک به آزادی زندانیان ورود نکرده‌اند که با ورود این افراد تعداد زیادی از زندانیان از بند رهایی خواهند یافت.

منبع : خبرگزاری مهر