۱۶ هزار تن انواع نهاده‌های دامی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد، قدرت الله ویسی در جمع خبرنگاران افزود: این نهاده‌ها با تلاش شرکت‌های تعاونی دامداران شهرستان‌ها و دیگر عوامل مجاز در بین دامداران شهرستان‌های مختلف استان توزیع شده است. وی با بیان اینکه توزیع عادلانه نهاده‌های دامی در راستای پشتیبانی و […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد، قدرت الله ویسی در جمع خبرنگاران افزود: این نهاده‌ها با تلاش شرکت‌های تعاونی دامداران شهرستان‌ها و دیگر عوامل مجاز در بین دامداران شهرستان‌های مختلف استان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه توزیع عادلانه نهاده‌های دامی در راستای پشتیبانی و حمایت از تولید اولویت اصلی تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: در این مدت نهاده‌های دامی شامل جو، سبوس، ذرت و سویا، از سوی شبکه تعاون روستایی استان تهیه و در بین دامداران روستایی کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
ویسی افزود: هدف از توزیع این نهاده‌ها، حمایت از تولید کنندگان، تأمین امنیت غذایی، تنظیم بازار، تأمین علوفه زمستانی دامداران، رفع نیاز دامداران، کمک به تولید و افزایش کمی و کیفی تولیدات دامی است.