۲پروژه ورزشی در استان سمنان افتتاح شد

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان کابینه سیزدهم در غرب استان سمنان دو پروژه ورزشی را مورد بهره برداری قرار داد، بیان کرد: یکی از این طرح‌ها سالن ورزشی سقف کوتاه شهدای گمنام است که با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال ساخته شده است. وی […]

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان کابینه سیزدهم در غرب استان سمنان دو پروژه ورزشی را مورد بهره برداری قرار داد، بیان کرد: یکی از این طرح‌ها سالن ورزشی سقف کوتاه شهدای گمنام است که با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال ساخته شده است.
وی با بیان اینکه این سالن ورزشی در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع ساخته شده است، افزود: اعتبارات این طرح ورزشی از محل اعتبارات استانی و ملی تأمین شده است.
استاندار سمنان با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی کهن آباد آرادان نیز امروز با حضور سجادی افتتاح شد، تاکید کرد: برای این طرح یک میلیارد تومان هزینه شده است.
هاشمی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه نیمه‌تمام پنج هزار نفری گرمسار نیز بازدید کرد، گفت: دیدار خانواده شهید مدافع امنیت محمدحسین سروری راد که هفته گذشته در گرمسار شهید شد و همچنین بازدید از چند طرح ورزشی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به غرب استان سمنان است.
وی با بیان اینکه سجادی از یک زمین تنیس خاکی گرمسار نیز بازدید کرد، گفت: این زمینه در مساحت دو هزار متر مربع با مشارکت بخش خصوصی و اعتبار یک میلیارد تومان در دست ساخت است.