۲۰۰ تن گوشت منجمد توزیع شد/ خرید ۵۹۰ تُن برنج توافقی در مازندران

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به توزیع ۲۰۰ تن گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفندی در استان اظهار داشت: این اقلام با قیمت مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. وی وی قیمت مصرف کننده هر کیلو گرم گوشت گوسفندی ران ۱۵۵ هزار تومان، سر دست ۱۴۵ هزار تومان، راسته […]

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به توزیع ۲۰۰ تن گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفندی در استان اظهار داشت: این اقلام با قیمت مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.
وی وی قیمت مصرف کننده هر کیلو گرم گوشت گوسفندی ران ۱۵۵ هزار تومان، سر دست ۱۴۵ هزار تومان، راسته ۱۴۰ هزار تومان و گردن را ۱۳۵ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: قیمت مصرف کننده گوشت گوساله ران ۱۵۵ هزار تومان، سردست ۱۵۰ هزار تومان و راسته ۱۶۰ هزار تومان تعیین شده است.
وی با اظهار این که ۶۰۰ تن گوشت در استان توزیع می‌شود، گفت: با این حال محدودیتی در توزیع گوشت قرمز منجمد نداریم و مباشران می‌توانند با دریافت معرفی نامه از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نسبت به خرید و حمل گوشت اقدام کنند.
عنایتی با اشاره به خرید توافقی برنج پرمحصول در استان گفت: تاکنون ۵۹۰ تن برنج پرمحصول رقم ندا و شیرودی به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال در استان خریداریش ده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: تاکنون ۶۰ میلیارد ریال از بهای برنج خریداری شده به کشاورزان پرداخت شد و مابقی نیز به زودی پرداخت می‌شود.

منبع : مهر نیوز