۲۰۰ خبرنگار و عکاس کردستانی انتخابات ۲۸ خرداد را پوشش می دهند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی مفاخری روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای پوشش خبری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان بیش از ۲۰۰ خبرنگار و عکاس اعلام آمادگی کرده اند. وی افزود: از این تعداد حدود ۴۰ نفر عکاس و خبرنگار از […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی مفاخری روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای پوشش خبری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان بیش از ۲۰۰ خبرنگار و عکاس اعلام آمادگی کرده اند.
وی افزود: از این تعداد حدود ۴۰ نفر عکاس و خبرنگار از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در مرکز استان به پوشش اخبار انتخابات می‌پردازند و مابقی افراد را خبرنگاران و تصویربرداران صدا و سیما و خبرنگاران شهرستان‌های مختلف تشکیل می‌دهند.
مفاخری تاکید کرد: بیشتر این خبرنگاران و عکاسان از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری رسمی استان هستند و با بهره مندی از شیوع‌های نوین اطلاع رسانی در کمترین زمان ممکن همه اخبار مربوط به این رویداد سرنوشت ساز را به اطلاع مردم خواهند رساند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در کردستان تصریح کرد: برای همه این افراد کارت رسمی ستاد انتخابات با هولوگرام ویژه صادر شده تا بتوانند در شعبه‌های اخذ رأی حاضر شده و به رسالت خود عمل کنند.
مفاخری اعلام کرد: برای انتخابات ۲۸ خرداد در استان کردستان یک هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رأی تعیین شده که ۵۸۴ آن شهری و ۸۳۵ شعبه نیز روستایی هستند و ۳۰ هزار نفر نیز در برگزاری این رویداد مشارکت دارند.

منبع : مهر نیوز