۲۰ شهر اصفهان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به آخرین رنگ بندی شهرهای استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا اظهار داشت: رینگ بندی رسمی شهرستان‌های استان از تاریخ ۱۸ فروردین بیانگر قرار گرفتن ۲۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونا است. وی افزود: در حال حاضر شهرستان‌های اصفهان، اردستان، نطنز، کاشان، نجف آباد، […]

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به آخرین رنگ بندی شهرهای استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا اظهار داشت: رینگ بندی رسمی شهرستان‌های استان از تاریخ ۱۸ فروردین بیانگر قرار گرفتن ۲۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونا است.
وی افزود: در حال حاضر شهرستان‌های اصفهان، اردستان، نطنز، کاشان، نجف آباد، شاهین شهر و میمه، فلاورجان، لنجان، سمیرم، نائین، خور و بیابانک، شهرضا، خمینی‌شهر، فریدن، فریدونشهر، گلپایگان، خوانسار، مبارکه، بوئین میاندشت و تیران و کرون در وضعیت قرمز کرونا ثبت شدند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه سه شهرستان استان اصفهان نیز در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند، ابراز داشت: شهرستان‌های برخوار، چادگان و آران و بیدگل در این وضعیت هستند.
وی افزود: شهرستان دهاقان نیز همچنان در وضعیت زرد قرار گرفته است.
نجیمی در ادامه با بیان اینکه در فاصله زمانی کمتر از دو هفته تغییر رنگ بندی شهرها در زمینه شیوع کرونا را در استان اصفهان داشتیم، اضافه کرد: شرایط استان خوب نیست و از شهروندان درخواست داریم نسبت به سلامتی خود و اطرافیان بیش از گذشته توجه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه بزرگترین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است، ادامه داد: باید توجه داشت که این شرایط در واقع از بین رفتن ظرفیت ارائه خدمات به جمعیت زیادی از دیگر بیماران است که ارائه خدمات به آنها را دچار چالش می‌کند.