۲۰ پروژه دریایی و بندری در هرمزگان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علیرضا محمدی کرجی ران عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: بهره برداری از پایانه لجستیک کالا و کانتینر و مخازن نگهداری فرآورده های نفتی از جمله پروژه‌های بود که با حضور وزیر راه و مدیران ارشد کشوری و استانی به بهره برداری رسید. وی عنوان کرد: تعمیرات اساسی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علیرضا محمدی کرجی ران عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: بهره برداری از پایانه لجستیک کالا و کانتینر و مخازن نگهداری فرآورده های نفتی از جمله پروژه‌های بود که با حضور وزیر راه و مدیران ارشد کشوری و استانی به بهره برداری رسید.
وی عنوان کرد: تعمیرات اساسی خط ۵ ریلی بندر شهید رجایی، بهره برداری از پروژه دیسپاچینگ برق مجتمع بندری شهید رجایی، پایانه ترانزیتی و صادراتی و پایانه کالای خطرناک از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی بود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: همچنین مرکز ارائه خدمات اداری و خدماتی، کانال هدایت آبهای سطحی ورودی شرقی و سامانه مانیتورینگ دوربین‌های مدار بسته یگان حفاظت از دیگر طرح هایی بود که با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی، افتتاح و بهره برداری شد.
محمدی کرجی ران، بهره برداری از چندین فروند اسکله گردشگری در بنادر و جزایر استان و همچنین بهره برداری از یک دستگاه x-ray در جزیره ابوموسی را بخش دیگری از این طرح‌ها عنوان کرد.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، مجموع ۲۰ پروژه دریایی و بندری را به ارزش ۳ هزار ۳۵۶ میلیارد ریال با اشتغال زایی یک هزار و ۴۳ نفر اعلام کرد که عصر پنج شنبه به شکل تجمیع شده در بندر شهید رجایی مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان وزیر راه و شهرسازی در این سفر از فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی و همچنین سه پست اسکله نفتی در حال احداث این بندر بازدید کرد.