۲۲ شهر اصفهان در وضعیت آبی کرونا / نطنز و کاشان زرد شدند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، وزارت بهداشت وضعیت شهرستان‌های استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا را از امروز چهارم بهمن ماه اعلام کرد. بر اساس این گزارش روند شیوع این بیماری در استان اصفهان رو به بهبود است به گونه‌ای که شهرستان‌های وضعیت آبی کرونا در استان اصفهان به ۲۲ شهرستان افزایش یافته است. از […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، وزارت بهداشت وضعیت شهرستان‌های استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا را از امروز چهارم بهمن ماه اعلام کرد. بر اساس این گزارش روند شیوع این بیماری در استان اصفهان رو به بهبود است به گونه‌ای که شهرستان‌های وضعیت آبی کرونا در استان اصفهان به ۲۲ شهرستان افزایش یافته است.
از این رو از امروز شهرستان‌های اصفهان، اردستان، آران و بیدگل، خمینی‌شهر، شهرضا، مبارکه، فلاورجان، گلپایگان، سمیرم، نائین، خور و بیابانک، چادگان، فریدن، فریدونشهر، دهاقان، بوئین میاندشت، تیران و کرون، شاهین‌شهر و میمه، برخوار، خوانسار، نجف آباد و لنجان در وضعیت آبی و کم خطر کرونا قرار گرفته‌اند.
همچنین شهرستان‌های کاشان و نطنز در استان اصفهان در وضعیت زرد و خطر متوسط کرونا ثبت شده‌اند.
خوشبختانه از امروز هیچیک از شهرستان‌های استان اصفهان در وضعیت نارنجی و پرخطر و قرمز و خیلی پرخطر در زمینه شیوع کرونا قرار ندارد و آمارها بیانگر شرایط رو به بهبود بیماری کرونا در استان است.

منبع : خبرگزاری مهر