۲۳ طرح تولیدی ۱۵۰۰ شغل در چالوس ایجاد می کنند

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به سفر استاندار و ۵۰ مدیر استانی به شهرستان اظهار داشت: این سفر دستاوردهای خوبی برای توسعه شهرستان داشته است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به پیگیری مصوبات اقدام کنند. وی افزود: مدیران استانی از نزدیک در شهر و روستاهای استان حضور پیدا کردند […]

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به سفر استاندار و ۵۰ مدیر استانی به شهرستان اظهار داشت: این سفر دستاوردهای خوبی برای توسعه شهرستان داشته است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به پیگیری مصوبات اقدام کنند.
وی افزود: مدیران استانی از نزدیک در شهر و روستاهای استان حضور پیدا کردند و مشکلات و محرومیت‌های شهرستان را در زمینه‌های آب و زیرساخت‌ها درک و لمس کردند.
وی با اشاره به دیدار چهره به چهره استاندار و مسئولان با شهروندان ادامه داد: در این سفر از دریاچه ولشت که دارای موقعیت خاصی از نظر گردشگری است، بازدید شده است.
قاسمی یادآور شد: همچنین در این سفر طرح ساماندهی دریا در شهرستان کلید خورد و قرار است تا سه هفته دیگر این طرح در شهرستان بهره برداری شود.
فرماندار چالوس به جلسه رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: این جلسه نتایج خوبی داشته است و ۲۳ پرونده در این جلسه بررسی و تصمیمات خوبی برای تعیین تکلیف آنها گرفته شده است.
وی گفت: با تعیین تکلیف این طرح‌های دانش بنیان هزار و ۵۰۰ شغل جدید در شهرستان ایجاد می‌شود.
استاندار و مدیران استانی در قالب سفر یک روزه روز یکشنبه به شهرستان چالوس سفر کردند.

منبع : مهر نیوز