۲۵ سال آینده نهایت عمر رژیم اشغالگر قدس است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر امروز در مراسم محکومیت توهین به قدس شریف و حادثه تروریستی افغانستان، اظهار کرد: امروز در سراسر جهان مسلمانان به ویژه در ایران مردم عزادار فرزندان مدافعان حرم افغانی هستند کسانی که در برابر رژیم صهیونیستی قد علم کردند و اگر نبود رشادت‌های […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر امروز در مراسم محکومیت توهین به قدس شریف و حادثه تروریستی افغانستان، اظهار کرد: امروز در سراسر جهان مسلمانان به ویژه در ایران مردم عزادار فرزندان مدافعان حرم افغانی هستند کسانی که در برابر رژیم صهیونیستی قد علم کردند و اگر نبود رشادت‌های مدافعان حرم ناموس شیعه در جهان در حال تهدید بود.
وی افزود: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند اما رویش‌های انقلاب جای حاج قاسم را پُر کرده و این امر نشان دهنده آن است که مکتب اسلام، انقلاب و امام خمینی (ره) مکتب شهادت است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به پیام روز قدس رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: بعد از پیام رهبر معظم انقلاب در روز قدس مجاهدان اسلامی در محور مقاومت فعالیت‌های خود را برای آزادی قدس شریف با روحیه مضاعف آغاز کردند.
احمدی بیان کرد: در تاریخ سابقه ندارد افرادی سرزمینی را غصب کنند و اجازه زندگی به ساکنان آن سرزمین را ندهند و از تمام جهان برای زندگی در آنجا انسان‌هایی را مجبور به مهاجرت کنند.
وی با ابراز تأسف از برخورد دوگانه برخی افراد و مسئولان، گفت: متأسفانه بعضی مسئولان بعد از گذشت سه روز پیام تسلیت صادر کردند و سلبریتی‌هایی که برای مردم فرانسه شمع روشن کرده امروز در مقابل این جنایت سکوت کرده‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: امروز ایران با افتخار اعلام می‌کند در حال تجهیز و حمایت از محور مقاومت اسلامی در منطقه است و رهبر معظم انقلاب در سال گذشته فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و این عدد حداکثر عمر این رژیم جعلی و کودک کش است.
احمدی با اشاره به آیه قرآن که می‌فرماید صبح نزدیک است بیان کرد: هرگاه رهبر معظم انقلاب وعده نصر و پیروزی به محور مقاومت دادند این امر میسر شد و همگان شاهد بودند اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه و پنج روزه از حزب الله لبنان و نوار غزه شکست خورد.
وی ادامه داد: اسرائیل ضربه‌ای به تأسیسات نطنز وارد کرد و در مقابل ۱۰ سیلی دریافت کرد و امروز گروه‌های مقاومت جواب بی احترامی به قدس و مسجد الاقصی را با موشک باران سرزمین‌های اشغالی می‌دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه جهاد در راه خداوند نیازمند ایمان راسخ است، افزود: مجاهدان اسلامی با ایمانی راسخ در مقابل استکبار جهانی و اسرائیل ایستاده‌اند و در این راه مانند حاج قاسم سلیمانی و مهدی نوروزی‌ها به شهادت می‌رسند.
احمدی اضافه کرد: آمریکا در حال تجهیز کشورهای منطقه با سلاح‌های پیشرفته است اما با وعده رهبر انقلاب این امکانات به دست مجاهدان اسلامی خواهد افتاد.

منبع : مهر نیوز