۲۵ میلیون و ۶۰۰هزار تردد در جاده های استان تهران طی ایام نوروز

عارف امرایی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس ضمن ارائه آماری از ترددهای نوروزی در استان تهران اظهار داشت: از ۲۵ اسفند تا هشتم فروردین بیش از چهار میلیون خودرو وارد و چهار میلیون و ۵۵۰ هزار خودرو از استان تهران خارج شده اند. وی با بیان این که استان تهران دارای بیشترین ورودی و […]

عارف امرایی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس ضمن ارائه آماری از ترددهای نوروزی در استان تهران اظهار داشت: از ۲۵ اسفند تا هشتم فروردین بیش از چهار میلیون خودرو وارد و چهار میلیون و ۵۵۰ هزار خودرو از استان تهران خارج شده اند.
وی با بیان این که استان تهران دارای بیشترین ورودی و خروجی وسایل نقلیه بوده در کشور بوده است، گفت: طی ۱۳ روز گذشته از طرح نوروزی در مجموع ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در سطح راه‌های ارتباطی استان تهران به ثبت رسیده است.
معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از رشد هفت درصدی خودروهای ورودی به این استان خبر داد و گفت: اما خودروهای خروجی از استان تهران ۱.۴۳ درصد کاهش داشته است.
امرایی اظهار کرد: ساعت اوج تردد در استان تهران بین ۱۷ تا ۱۸ ثبت شده و محورهای دارای بیشترین تخلف سرعت نیز تهران – فیروزکوه، شریف آباد – گرمسار و آزادراه تهران – شمال گزارش شده است.