۲۵ هکتار اراضی شهرک‌های صنعتی استان سمنان آزادسازی شد

به گزارش سردبیر پرس، حسن آل‌بویه روز سه شنبه به رسانه ها افزود: این میزان اراضی خلع ید شده شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب ۵۰ فقره قرارداد بود. وی تصریح کرد: قراردادهای خلع ید شهرک‌ها و نواحی صنعتی متعلق به کسانی است که به تعهدات خود برای ساخت و ساز صنعتی عمل […]

به گزارش سردبیر پرس، حسن آل‌بویه روز سه شنبه به رسانه ها افزود: این میزان اراضی خلع ید شده شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب ۵۰ فقره قرارداد بود.
وی تصریح کرد: قراردادهای خلع ید شهرک‌ها و نواحی صنعتی متعلق به کسانی است که به تعهدات خود برای ساخت و ساز صنعتی عمل نکردند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اضافه کرد: خلع ید اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از ابتدای فروردین تا پایان دی ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال  گذشته ۱۵۰ درصد افزایش داشت.
وی تصریح کرد: از ابتدای فروردین تا پایان  دی ماه سال گذشته ۱۰ هکتار اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب ۲۰ فقره قرارداد خلع ید شد.
آل‌بویه تاکید کرد: خلع ید این اراضی و آزادسازی زمین‌های بلاتکلیف فرصت مناسب برای تولیدکنندگان واقعی در راستای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان ایجاد می‌کند.