۲۷۰ زندانی در کوار آزاد شدند

به گزارش سردبیر پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه ۷ نفر از آزادشدگان را بانوان و ۲۶۳ نفر را مردان تشکیل می‌دادند، اظهار داشت: ۳۸ نفر از این افراد با مرخصی، ۸۷ نفر دیگر با پذیرش وثیقه و ۳۳ نفر دیگر نیز با قبول کفالت از زندان آزاد شدند. وی با اشاره […]

به گزارش سردبیر پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه ۷ نفر از آزادشدگان را بانوان و ۲۶۳ نفر را مردان تشکیل می‌دادند، اظهار داشت: ۳۸ نفر از این افراد با مرخصی، ۸۷ نفر دیگر با پذیرش وثیقه و ۳۳ نفر دیگر نیز با قبول کفالت از زندان آزاد شدند.
وی با اشاره به اینکه در همین ایام اعضای شوراهای حل اختلاف نیز با جدیت بیشتری موضوع مصالحه در پرونده‌ها و حل اختلافات را مد نظر قرار دادند تصریح کرد: یک فقره پرونده قصاص در شهرستان کوار با تلاش اعضای شورای حل اختلاف منجر به اخذ رضایت گردید و شکات پرونده از اجرای مجازات قصاص صرف نظر کردند.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به اینکه اعضای شوراهای حل اختلاف استان فارس با اخذ رضایت از شکات پرونده زمینه آزادی و تخفیف مجازات ۱۹ زندانی را فراهم کردند، گفت: بیش از ۱۴ نفر از زندانیان مالی نیز با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان رهایی یافتند.
موسوی انسجام و هماهنگی بخش‌های مختلف مجموعه قضائی استان در راستای فراهم سازی زمینه آزادی زندانیان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: سرکشی قضات در همه حوزه‌های قضائی از زندان‌ها کاربردی است و کیفیت این روند توسط معاون قضائی دادگستری استان و معاونین دادستان مرکز استان بررسی و نظارت می‌شود.

منبع : مهر نیوز