۲۹۸ شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسن عابدینی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد اظهار کرد: همه این شبکه‌ها برای نا امید کردن مردم و تقابل دولت و ملت است که خوشبختانه با بصیرت مردم ناکام مانده است و هیچ گاه نیز به پیروزی نخواهد رسید. وی خاطرنشان کرد: […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسن عابدینی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد اظهار کرد: همه این شبکه‌ها برای نا امید کردن مردم و تقابل دولت و ملت است که خوشبختانه با بصیرت مردم ناکام مانده است و هیچ گاه نیز به پیروزی نخواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: بنابر اذعان خود غرب، چهار کشور روسیه، چین، آمریکا و ایران فقط ظرفیت عبور از شرایط موجود را دارند.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: تحریف واقعیت‌های نظام جمهوری اسلامی راهبرد فعلی دشمنان قسم خورده است که با تمام توان و استفاده از همه ابزارها برای ضربه زدن به ایران استفاده می‌کنند.
عابدینی ادامه داد: واقعیت آخرین جنگ استکبار پس از اعمال تهدید نظامی، ترور شخصیت‌ها و تحریم بود که دشمن بواسطه آن دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.
وی اضافه کرد: تهدیدهای نظامی امروز بواسطه قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی از روی میز برداشته و از بین گزینه‌های دشمن حذف شده است.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما افزود: همچنین ترورهای کور شخصیت‌های بزرگ نظامی، علمی و اقتصادی و تعیین کننده که به بیش از ۱۷ هزار نفر می‌رسد اکنون با رویش چهره‌های جدید خنثی شده و امروز شاهد ناامیدی دشمن از این حربه غیرانسانی هستیم.
عابدینی با بیان اینکه تحریم در راستای توسعه و خدمت به مردم نظام را خلل وارد کرد، گفت: به برکت سیاست‌های دولت سیزدهم در راستای گسترش مشارکت منطقه‌ای از جمله شانگهای و اوراسیا در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت و گذر از شرایط سخت اقتصادی خواهیم بود.
وی عدالت گستری و هویت محوری را از راهبرهای اصلی امور استان‌های سازمان صدا و سیما دانست و یادآور شد: این ۲ محور در سند راهبردی سازمان تبیین و به تأیید رهبر معظم انقلاب رسیده و در مرحله اجرایی قرار دارد.
عابدینی اضافه کرد: عدالت محوری هم اصلی اساسی است که بر مبنای آن باید همه نخبگان استانی و ملی در صفحه تلویزیون و روی امواج رادیو باشند و بر اساس مخاطب هر منطقه تولید محتوا صورت گیرد.
وی به ظرفیت‌های بالای مهاباد در حوزه‌های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا تفاوت‌ها به عنوان اصلی پذیرفته شود و صدا و سیمای مراکز استانی و شهرستانی محل رفت و آمد نخبگان منطقه باشند.
به گفته وی، رسانه ملی از زبان امام خمینی (ره) به عنوان دانشگاه و در نگاه رهبری قرارگاه توصیف شده است که باید تلاش کنیم تا امید از این طریق تولید شود.

منبع : مهر نیوز