۲ طرح عمران شهری در تکاب به بهره برداری رسید

سرپرست شهرداری تکاب روز سه شنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های توسعه شهری اصلاح هندسی میدان استاد خوشنویسی مرحوم اباصلت صادقی، بهسازی ورودی شهر تکاب و آسفالت مسیر بیمارستان مهر امام علی (ع) به همراه احداث و تعریض پل شریف‌آباد از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی و ترافیکی شهر تکاب است که مورد افتتاح […]

سرپرست شهرداری تکاب روز سه شنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های توسعه شهری اصلاح هندسی میدان استاد خوشنویسی مرحوم اباصلت صادقی، بهسازی ورودی شهر تکاب و آسفالت مسیر بیمارستان مهر امام علی (ع) به همراه احداث و تعریض پل شریف‌آباد از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی و ترافیکی شهر تکاب است که مورد افتتاح قرارگرفت.
محمدباقر رستمی افزود: برای اجرای طرح اصلاح هندسی میدان استاد اباصلت صادقی و بهسازی ورودی شهر تکاب و آسفالت مسیر بیمارستان مهر امام علی (ع) ۲۸۰ مترمربع جدول‌گذاری ، هفت هزار مترمربع آسفالت‌ریزی به میزان ۹۸۰ تُن و ۴۵۰۰ تُن عملیات خاک‌برداری اجرا شده است.
وی با اشاره به اجرای ۲ ماهه این طرح بیان‌کرد: برای اجرا و تکمیل این طرح عمران شهری ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و با بهره‌برداری از آن شاهد سهولت تردد و دسترسی مناسب و ایمن به بیمارستان جدید و ارتقا شاخص آسفالت معابر عمومی هستیم.
سرپرست شهرداری تکاب ادامه‌داد: پل جدید در منطقه شریف‌آباد این شهر نیز ۲۴ متر طول و ۱۰ متر عرض دارد که عملیات احداث و تعریض و آسفالت آن  در مدت ۹ ماه اجرا شده‌است.
رستمی اظهارداشت: برای اجرا و تکمیل این پروژه مهم عمران شهری در نقطه ورودی تکاب از مسیر شهرهای دیواندره و سقز استان کردستان  ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده و با بهره برداری از آن علاوه بر تحقق مطالبه شهروندان و سهولت تردد، بار ترافیکی خیابان در این مسیر پُرتردد کاهش یافته‌است.
تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و بیش از ۴۸ هزار نفر از جمعیت آن در مناطق شهری تکاب و تخت سلیمان سکونت دارند؛ شهرداری تکاب در سال ۱۳۰۷ هجری شمسی تاسیس شده‌است.