۳٠٠٠ تیغه چاقو و قمه آمریکایی در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سید علی ملک حسینی بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: با محوریت طرح ارتقای امنیت اجتماعی، محموله‌ی ۳ هزار تیغه ای سلاح سرد در استان کشف شد. ملک حسینی تصریح کرد: این محموله در حال خروج از استان شامل تیغه‌های ضامن دار و قمه با مارک آمریکایی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سید علی ملک حسینی بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: با محوریت طرح ارتقای امنیت اجتماعی، محموله‌ی ۳ هزار تیغه ای سلاح سرد در استان کشف شد.
ملک حسینی تصریح کرد: این محموله در حال خروج از استان شامل تیغه‌های ضامن دار و قمه با مارک آمریکایی بود و در حال عبور از خروجی استان کشف و ضبط شد.
وی افزود: کالاهای قاچاق کشف شده برای استفاده در نزاع بوده و چنانچه کشف نمی‌شد، هر یک می‌توانستند دشنه‌ای باشد و در قلب بی گناهی فرو روند.
ملک حسینی با اشاره به نقش خانواده‌ها در پیشگیری از وقوع حوادث، گفت: همه خانواده‌ها مراقب فرزندان خود بوده و بی تفاوت نباشند.
وی افزود: وجود چنین سلاح‌هایی در دست فرزندان سبب ایجاد خطر برای جامعه و همچنین از بین رفتن امنیت آن می‌شود.
ملک حسینی گفت: جهان استکبار امروز به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است و متأسفانه با رواج استفاده از این سلاح‌ها و در برخی موارد در استان شاهد این هستیم که با کوچک‌ترین موضوعات که اتفاق بیفتد، جوانان از این ابزارها استفاده می‌کنند.
دادستان مرکز استان گفت: این موضوع نقش بسیار مخربی در اجتماع داشته و سبب تهدید جان شهروندان می‌شود.