۳۰۰ کانون دانش آموزی هلال احمر در مدارس هرمزگان فعال است

به گزارش سردبیر پرس، مجید سلحشور با اشاره به حادثه خیز بودن استان هرمزگان و وقوع حوادث مختلف طبیعی در سال گذشته بر آمادگی هر چه بیشتر جامعه در زمان بحران تاکید کرد. وی هدف از برگزاری مانورهای امدادی را ارتقاءآمادگی در زمان مقابله با بحران‌ها دانست و عنوان کرد: یکی از مهمترین جوامع هدف […]

به گزارش سردبیر پرس، مجید سلحشور با اشاره به حادثه خیز بودن استان هرمزگان و وقوع حوادث مختلف طبیعی در سال گذشته بر آمادگی هر چه بیشتر جامعه در زمان بحران تاکید کرد.
وی هدف از برگزاری مانورهای امدادی را ارتقاءآمادگی در زمان مقابله با بحران‌ها دانست و عنوان کرد: یکی از مهمترین جوامع هدف آموزش هلال احمر دانش آموزان می‌باشند که آمادگی این قشر مهم جامعه کمک شایانی به کاهش اثرات ناشی از حوادث می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان ضمن تاکید بر تقویت جامعه تاب آور تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۰ کانون دانش آموزی در مدارس استان فعال و طرح دادرس با سر فصل‌های مرتبط با مأموریت‌های جمعیت هلال احمر در حال اجراست.
سلحشور با بیان اینکه آمادگی جامعه جهت مقابله با بحران‌های احتمالی موجب کاهش آثار زیانبار حوادث می‌شود، خاطر نشان کرد: آموزش‌های همگانی در حال توسعه است تا با آمادگی کامل در زمان بحران‌ها از اثرات زیان بار حوادث کاسته شود.