۳۰۰ گروه جهادی در روستای آهنگران به مردم خدمت رسانی می‌کنند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فرزاد مخلص الائمه ظهر پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی اظهار کرد: روستای آهنگران در جریان سیلاب اخیر خسارات فراوانی دیده و ۳۰۰ گروه جهادی اکنون برای خدمت رسانی به مردم این روستا در این منطقه حضور دارند و آب، برق، گاز و […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فرزاد مخلص الائمه ظهر پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی اظهار کرد: روستای آهنگران در جریان سیلاب اخیر خسارات فراوانی دیده و ۳۰۰ گروه جهادی اکنون برای خدمت رسانی به مردم این روستا در این منطقه حضور دارند و آب، برق، گاز و امکانات اولیه در روستا محیا شده است.
وی با بیان اینکه در هنگام وقوع سیلاب نجات جان افراد در الویت مدیریت بحران بوده، افزود: در جریان سیلاب اخیر خسارات زیادی به برخی از مناطق استان وارد و سه نفر جان خود را از دست دادند.
استاندار مرکزی با اشاره به سیلاب در کل کشور و خساراتی که به بخش‌های مختلف در جریان سیلاب‌های اخیر وارد شد، عنوان کرد: میزان خسارات در استان‌ها به دلیل اقداماتی که پیش از وقوع انجام شده بود بسیار کمتر از سیلاب‌های سال گذشته بود زیرا پس از سیلاب‌های سال ۹۸ اصلاحاتی در زمینه کاهش خسارات سیلاب انجام شد.

برخی مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت ابلاغ شده است
مخلص الائمه با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به استان مرکزی بیان کرد: مصوباتی که در سفر رئیس جمهور به استان نهایی می‌شود را باید چهار نفر از جمله معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان مستقل مربوطه و استاندار تأیید و امضا کنند.

وی ادامه داد: مصوباتی نیز در سفر رئیس جمهور به استان و هیأت دولت به شهرستان‌های استان وجود دارد که یازدهم مردادماه به بخش‌های مختلف استان برای پیگیری ابلاغ شده و این مصوبات باید ذیل مصوبات سفر اضافه شود.
استاندار مرکزی با بیان اینکه دستگاه‌های مربوطه باید با دید مثبت توسعه شهرک‌های صنعتی را مورد بررسی قرار دهند، گفت: شهرک‌های صنعتی باید بخشی از بدهی این دستگاه‌ها را به عنوان خدمات اجتماعی پذیرفته و تخفیف‌هایی را برای آنها قائل شوند.