۳۰ هزار میلیارد ریال سهم گلستان از تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی وفایی شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی توسعه صنعت گردشگری استان با حصور فعالان اقتصادی گلستان اظهارکرد: سهم گلستان از محل اعتبارات جز دو تبصره ۱۶ و منابع تبصره ۱۸ حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال است که رقم مطلوبی است. مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی وفایی شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی توسعه صنعت گردشگری استان با حصور فعالان اقتصادی گلستان اظهارکرد: سهم گلستان از محل اعتبارات جز دو تبصره ۱۶ و منابع تبصره ۱۸ حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال است که رقم مطلوبی است.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان افزود: فارغ از تسهیلات مذکور وام های مناسبی در بخش های اشتغال پایدار، جهش تولید و رونق تولید هم پیش بینی شده که می تواند گره گشای بخشی از مشکلات سرمایه گداران باشد.
وی ادامه داد: براساس قوانین و اعتبارات ماده ۵۲ حدود ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش های گردشگری گلستان آماده شده که در صورت نیاز و داشتن طرح توجیهی مناسب امکان بهره گیری از وام های بیشتر با همکاری وزارتخانه ها و بانک های عامل کشور فراهم است.
وفایی گفت: گلستان با همه ظرفیت هایی که دارد یک استان گذر است و ما برای حل مشکلات بیکاری و اشتغال استان باید گلستان را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان توضیح داد: اگر طرح و پروژه گردشگری سرمایه و اعتبار بیشتری از توان و سهم گلستان نیاز داشته باشد، همه مدیران گلستان وظیفه دارند از محل منابع گلوبال و ملی این تسهیلات را مهیا کنند.
وی گفت: باید زیست بوم صنعت گردشگری براساس آخرین پتانسیل ها و طرفیت های گلستان ترسیم شود تا شاهد تحول در صنعت گردشگری باشیم.
منبع : مهر نیوز