۳۲۰ نفر از ایثارگران آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، زیبا والی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کووید ۱۹ برای ایثارگران استان خبر داد و افزود: در مرحله دوم ۳۲۰ نفر از جانبازان معزز شیمیایی، نخاعی، بصیر، قطع دو اندام و والدین معظم چند شهید که مرحله اول واکسن را تزریق کرده‌اند مرحله دوم […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، زیبا والی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کووید ۱۹ برای ایثارگران استان خبر داد و افزود: در مرحله دوم ۳۲۰ نفر از جانبازان معزز شیمیایی، نخاعی، بصیر، قطع دو اندام و والدین معظم چند شهید که مرحله اول واکسن را تزریق کرده‌اند مرحله دوم را نیز دریافت خواهند کرد.
وی افزود: ایثارگرانی که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند، باید تا پایان واکسینه شدن تمام افراد جامعه علیه این بیماری همچنان تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان‌غربی گفت: این طرح برای سایر جامعه ایثارگری نیز با پیگیری‌های صورت گرفته در سال جاری انجام می‌شود.
وی گفت: برای آن دسته از ایثارگرانی که امکان حضور در مراکز بهداشتی را ندارند، با هماهنگی اداره بهداشت استان تزریق واکسن در منزل صورت خواهد گرفت.