۳۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند

به گزارش سردبیر پرس، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند که ۲۳۷ نفر از این بیماران در مراکز درمانی این دانشگاه قرار دارند. مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: خوشبختانه طی یک روز گذشته […]

به گزارش سردبیر پرس، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند که ۲۳۷ نفر از این بیماران در مراکز درمانی این دانشگاه قرار دارند.
مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: خوشبختانه طی یک روز گذشته موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی به ثبت نرسیده است.
وی در ادامه افزود: طی یک روز گذشته، ۱۰۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند که ۹۳ نفر از این بیماران متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.
پهلوان بیان کرد: ۹۷ نفر از بیماران بستری در مراکز درمانی در شرایط بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند که ۷۳ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.
مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در تمامی ایام در آمادگی کامل هستند، تصریح کرد: طی یک روز گذشته ۴۶۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.
وی با بیان اینکه کرونا هنوز به پایان نرسیده و همچنان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و در صورت تکمیل نشدن واکسیناسیون نسبت به آن اقدام شود اظهار کرد: تمامی مراکز واکسیناسیون در مناطق مختلف دانشگاه فعال است و آماده خدمات رسانی به تمامی گروه‌های هدف از ۵ سال به بالا هستند.

منبع : خبرگزاری مهر