۳۲۵ نفر از مددجویان کمیته امداد گرمی صاحب شغل شدند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، اباذر همتی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی شهرستان گرمی در ده ماهه سالجاری برای ۳۲۵ نفر از مددجویان و نیازمندان با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان فرصت شغلی فراهم کرده است. وی با بیان اینکه در کنار حمایت‌های مردمی در راستای پاسخگویی به نیاز خانواده‌ها […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، اباذر همتی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی شهرستان گرمی در ده ماهه سالجاری برای ۳۲۵ نفر از مددجویان و نیازمندان با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان فرصت شغلی فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه در کنار حمایت‌های مردمی در راستای پاسخگویی به نیاز خانواده‌ها نقش مهمی را در سطح جامعه ایفا کند، گفت: کمیته امداد نهادی برخواسته از بطن انقلاب بوده که در مسیر محرومیت‌زدایی و رفع نیازمندی‌های افراد بی‌بضاعت و محروم اقدامات اساسی را در سطح شهرستان گرمی انجام می‌دهد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گرمی نسل جوان و شناسایی استعدادهای شغلی و هدایت آن‌ها در مسیر صحیح را از اولویت‌های اشتغال جامعه هدف دانست و خاطرنشان کرد: با مهارت‌آموزی فرزندان، توجه به زنجیره‌ها و اتصال مشاغل خرد به مشاغل بزرگ، شاهد راه‌اندازی و توسعه مشاغل پردرآمد برای اقشار ضعیف خواهیم بود.
همتی ادامه داد: یکی از راهبردهای اصلی و اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی، ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف و تاب‌آوری اقتصادی است.