۳۳۳ کیلومتر آزاد راه در مازندران ساخته شد

سهراب طور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعلام کرد. وی وبا اشاره به افزایش روزافزن جمعیت و تردد خودرویی در جاده‌های ارتباطی مازندران ، افزود : با توسعه راه‌های موصلاتی در قالب ساخت آزاد راه، علاوه بر کاهش تصادفات […]

سهراب طور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
وی وبا اشاره به افزایش روزافزن جمعیت و تردد خودرویی در جاده‌های ارتباطی مازندران ، افزود : با توسعه راه‌های موصلاتی در قالب ساخت آزاد راه، علاوه بر کاهش تصادفات و تلفات جادهای، زمینه توسعه بیش از پیش این خطه شمالی کشور نیز فراهم شده است.
طور همچنین گفت که از سال ۹۲ تاکنون، ۹۷۷ کیلومتر راه روستایی با صرف حدود ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در مازندران احداث شد که این امر علاوه بر سهولت تردد و زمینه شکوفایی بیش از پیش مناطق روستایی، بیانگر رویکرد دولت تدبیر و امید در تداوم خدمت رسانی به مناطق محروم است.
وی شمار زیرگذرهای احداث شده از زمان فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون در مازندران را ۱۶ مورد اعلام کرد و توضیح داد: برای اجرای این طرح نیز ۵۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که در نوع خود بسیار چشمگیر بوده و نقش موثری در افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای داشت.
 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت که همچنین در هشت سال گذشته ۱۲ دوربرگردان با سرمایه‌گذاری حدود ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار در جاده‌های ارتباطی مازندران احداث شد.
وی ساخت ۹ دهنه پل با صرف ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار را هم از دیگر اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم در بخش ایمن سازی راه های مازندران معرفی کرد.
مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه دارد که حدود هفت هزار کیلومتر آن راه روستایی و بقیه راه اصلی است.