۳۳ انجمن مستقل در فدراسیون ورزش های کارگری فعال هستند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، عباس محمدی ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های کارگری استان مازندران اظهار داشت: کسی که مسئول شده است باید هر وعده و حرفی که می‌زند عمل کند و عامل باشد. محمدی با اشاره به اینکه، پروسه مدیریت خیلی محدود است، از تعیین تکلیف ورزش‌های کارگری استان پس از دو […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، عباس محمدی ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های کارگری استان مازندران اظهار داشت: کسی که مسئول شده است باید هر وعده و حرفی که می‌زند عمل کند و عامل باشد.
محمدی با اشاره به اینکه، پروسه مدیریت خیلی محدود است، از تعیین تکلیف ورزش‌های کارگری استان پس از دو سال بلاتکلیفی تقدیر کرد و با بیان اینکه، فدراسیون جهانی فدراسیون بزرگی است، افزود: امروز ۳۳ انجمن مستقل در فدراسیون داریم که هر کدام کمیته‌های مختلفی دارند.
محمدی بیان کرد: این فدراسیون در قالب یک وزارتخانه کار می‌کند که در استان‌ها نیازمند افراد توانمند است و مازندران پتانسیلی بسیار خوبی دارد و اکثر مدیران ملی مازندرانی هستند.
نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری با بیان اینکه باید برای موفقیت تعامل داشته باشیم، افزود: باید تلاش کرد تا مازندران به رتبه اول کشور باشد.
محمدی در پایان خاطرنشان کرد: بنده و فدراسیون تمام و کمال در خدمت ورزش استان مازندران هستیم چون مازندران پتانسیل بالایی در ورزش دارد.در این مجمع بهزاد محمودی با ۱۸ رأی به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های کارگری مازندران انتخاب شد و مجتبی کولاییان دیگر کاندیدای این مجمع نیز توانست ۷ رأی را کسب کند.

منبع : مهر نیوز