۳۷.۵۶ درصد از سهام ریشمک عرضه می شود

بازار؛ گروه بورس: شرکت گروه سرمایه‌گذاری تدبیر و شرکت سرمایه‌گذاری پویا در نظر دارند ۳۷.۵۶ درصد از سهام شرکت تولید و صادرات ریشمک (سهامی عام) را به صورت یکجا و نقد از طریق مزایده عمومی واگذار کنند. تعداد سهام قابل واگذاری جمعا ۱۱۲.۶۹۶۶۲۳ سهم معادل ۳۷.۵۶ درصد سهام شرکت است که جزئیات از این قرار […]

بازار؛ گروه بورس: شرکت گروه سرمایه‌گذاری تدبیر و شرکت سرمایه‌گذاری پویا در نظر دارند ۳۷.۵۶ درصد از سهام شرکت تولید و صادرات ریشمک (سهامی عام) را به صورت یکجا و نقد از طریق مزایده عمومی واگذار کنند. تعداد سهام قابل واگذاری جمعا ۱۱۲.۶۹۶۶۲۳ سهم معادل ۳۷.۵۶ درصد سهام شرکت است که جزئیات از این قرار است که شرکت گروه سرمایه‌گذاری تدبیر تعداد ۹۵.۶۷۶.۲۳۸ سهم معادل ۳۱.۸۹ درصد و شرکت سرمایه‌گذاری پویا تعداد ۱۷.۰۲۰.۳۸۵ سه معادل ۵.۶۷ درصد سهام را با قیمت پایه هر سهم معادل ۳۲۰۰ تومانل عرضه می کنند.
شرکت گروه سرمایه گذاری تدبیر با نماد تدبیر طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ دی ۱۴۰۱ از معاملات واگذاری سهام ۷۸.۸ میلیارد تومان سود کسب کرده است. همچنین تدبیر با سرمایه ثبت شده ۷۱۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۰ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ از محل سود سهام محقق شده ۶۴۱ میلیارد تومان درآمد داشته است.
شرکت در انتهای دی ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۲۶۱۰ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۵۳۲ درصد به مبلغ ۱۶۵۰۶ میلیارد تومان رسیده است.