۳ استان دارای بیشترین مشکلات ناشی از برف و کولاک

به گزارش سردبیر پرس، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر از مدیران عامل هلال احمر در استان‌های مختلف کشور خواست که تمامی نیروهای امدادی، جوانان و داوطلبان خود را برای کمک به مردم در سرمای کم سابقه کشور بسیج کنند. وی افزود: در حال حاضر بیشترین مشکلات در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و گلستان وجود […]

به گزارش سردبیر پرس، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر از مدیران عامل هلال احمر در استان‌های مختلف کشور خواست که تمامی نیروهای امدادی، جوانان و داوطلبان خود را برای کمک به مردم در سرمای کم سابقه کشور بسیج کنند.
وی افزود: در حال حاضر بیشترین مشکلات در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و گلستان وجود دارد و در شبانه روز گذشته ۱۵۰۰ تخته پتو و ۶۷۵ شعله چراغ والور در ۲ استان توزیع شده‌است.
سلیمانی بیان داشت: همچنین شب گذشته ۸ هزار چراغ والور از انبارهای هلال احمر خراسان رضوی خارج و در اختیار فرمانداری تربت جام قرار گرفته تا بحران قطع گاز در این استان برطرف شود.
دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر در روزهای گذشته علاوه بر رهاسازی خودروها از برف و کولاک در جاده‌ها و برپایی اردوگاه‌های اسکان اضطراری در امدادرسانی به روستاها و مناطق عشایری محصور در برف فعال بوده است.