۳ هزار تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری کشف شد

غلامرضا قائدامینی در گفت و گو با سردبیر پرس با اشاره به افزایش نظارت‌ها در این استان، اظهار داشت: نظارت‌ها از واحدهای صنفی برای توزیع کالاهای اساسی در استان در ماه رمضان افزایش یافته است. وی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری کشف شد، اظهار داشت: ۹ […]

غلامرضا قائدامینی در گفت و گو با سردبیر پرس با اشاره به افزایش نظارت‌ها در این استان، اظهار داشت: نظارت‌ها از واحدهای صنفی برای توزیع کالاهای اساسی در استان در ماه رمضان افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری کشف شد، اظهار داشت: ۹ هزار و ۹۰۰ مورد بازرسی در ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بیشترین تخلفات صنفی کشف شده در این استان مربوط به درج نکردن قیمت روی کالا گزارش شده است.
وی بیان کرد: ۶۳۷ مورد تخلف گران فروشی و ۱۱۹ مورد تخلف کم‌فروشی در استان کشف شده است.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ۷۶ مورد تخلف تقلب، ۳۵۲ مورد رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و ۷۴ مورد تخلف احتکار در استان کشف شده است.