۴پروژه اولویت‌دار دامغان آماده افتتاح هستند

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به سفر احتمالی رئیس جمهور به استان سمنان برای دومین بار در قالب سفر استانی هیئت دولت، ابراز کرد: چهار پروژه اولویت دار برای افتتاح و چهار پروژه اولویت دار دیگر نیز برای کلنگ زنی در این سفر در شهرستان دامغان وجود دارد. […]

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به سفر احتمالی رئیس جمهور به استان سمنان برای دومین بار در قالب سفر استانی هیئت دولت، ابراز کرد: چهار پروژه اولویت دار برای افتتاح و چهار پروژه اولویت دار دیگر نیز برای کلنگ زنی در این سفر در شهرستان دامغان وجود دارد.
وی با بیان اینکه این پروژه‌ها از نظر اهمیت حجم سرمایه گذاری و تأثیر گذاری اقتصادی و اجتماعی، حائز اهمیت و اولویت دار هستند، افزود: افتتاح و یا اجرای این طرح‌ها از لحاظ اشتغال و توسعه نه تنها در دامغان و استان سمنان بلکه در کشور تأثیرگذار خواهد بود.
نماینده دامغان در مجلس با اشاره به افتتاح پست ۶۳ کیلووات شهرک صنعتی دامغان به عنوان یکی از طرح‌های اولویت دار در سفر احتمالی رئیس جمهور به استان سمنان، گفت: امیدواریم در این سفر شاهد افتتاح کارخانه فروآلیاژ یا همان فروسیلیس دامغان نیز باشیم که از نظر ظرفیت تولید و حجم سرمایه گذاری رتبه برتر را در کل کشور به خود اختصاص داده است.
علیزاده برمی خواستار افتتاح بخشی از جاده کریدور شمال جنوب (دیباج – معلمان) شد و تاکید کرد: بهره‌برداری از فاز دوم ناحیه صنعتی صیدآباد برای استقرار صنایع بیشتر و همچنین ارتقای سرمایه گذاری در استان از دیگر طرح‌های اولویت دار دامغان هستند.
وی با بیان اینکه از مهمترین طرح‌های اولویت‌دار برای کلنگ زنی در سفر احتمالی رئیس جمهور می‌توان به آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دامغان اشاره کرد که مصوبه سفر اول رئیس جمهور به استان سمنان در آبان ماه ۱۴۰۰ بوده است.
نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه آغاز عملیات طرح بزرگ گازرسانی به منطقه جنوب دامغان و شاهرود دیگر اولویت شهرستان دامغان است، ابراز کرد: آغاز عملیات اجرایی پنج ناحیه صنعتی و هشت مجتمع دامداری دامغان که موفق به اخذ دستور وزیر جهاد نیز شده از دیگر طرح‌های اولویت دار دامغان محسوب می‌شود.
علیزاده برمی همچنین خواستار آغاز عملیات اجرایی سرمایه گذاری خارجی در دامغان که بزرگترین سرمایه گذاری خارجی در استان سمنان محسوب می‌شود شد و گفت: امیدواریم که موارد مذکور در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان لحاظ شود چرا که خواسته به حق مردم دامغان است.
به گزارش مهر، هنوز زمان سفر دوم هیئت دولت به استان سمنان مشخص نیست.

منبع : مهر نیوز