۴۰ هزارنفر از خدمات امدادی هلال احمر آذربایجان غربی بهره مند شدند

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، ۳۹ هزار و ۵۸۴ نفر از خدمات امدادی این نهاد بهره مند شده اند که از این تعداد ۳۲۲ نفر مصدوم بودند که ۲۳۴ نفر از آنان به صورت سرپایی درمان و ۱۹ نفر از مصدومان نیز پس از انجام اقدامات […]

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، ۳۹ هزار و ۵۸۴ نفر از خدمات امدادی این نهاد بهره مند شده اند که از این تعداد ۳۲۲ نفر مصدوم بودند که ۲۳۴ نفر از آنان به صورت سرپایی درمان و ۱۹ نفر از مصدومان نیز پس از انجام اقدامات اولیه به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
وی، با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح نوروزی، هلال احمر آذربایجان غربی ۷۹ عملیات امدادی انجام داده و به هموطنان امداد رسانی کرده است، اظهار کرد: از این تعداد، ۳۶ مورد امداد رسانی به آسیب دیدگان تصادفات رانندگی جاده‌ای بوده که در اثر بی توجهی راننده‌ها به علائم رانندگی و دقت نکردن کافی در حین رانندگی رخ داده است.
سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اضافه کرد: امدادگران هلال احمر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تاکنون همچنین یک عملیات در برف و کولاک را انجام داده اند.
وی با اشاره به حضور شبانه روزی جمعیت هلال احمر برای امداد رسانی نوروزی گفت: این جمعیت علاوه بر استقرار در پایگاه‌های نوروزی، به صورت ۲۴ ساعته آماده باش بوده و آمادگی حضور برای امداد جاده‌ای و اتفاقات دیگر را دارد.
برای استقبال از میهمانان نوروزی ۲۸ پایگاه امداد و نجات با مشارکت ۴۵۶ امدادگر و نجات گر در استان تجهیز شده است و تمامی امدادگران در اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در پایگاه‌های هلال احمر به صورت آماده باش هستند.

منبع : مهر نیوز