۴۷ حزب شناسنامه‌دار در سیستان و بلوچستان وجود دارد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رحمدل بامری در نشست هم‌اندیشی با دبیران احزاب سیاسی سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) اظهارداشت: احزاب در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان به عنوان ظرفیت، پل ارتباطی بین مردم و نظام و سیستم‌های […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رحمدل بامری در نشست هم‌اندیشی با دبیران احزاب سیاسی سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) اظهارداشت: احزاب در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان به عنوان ظرفیت، پل ارتباطی بین مردم و نظام و سیستم‌های اجرایی مانند سایر گروه‌های مرجع هستند.

وی بیان کرد: آنچه که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده استفاده از همه ظرفیت‌ها و ظرافت‌هاست به طبع ظرفیت احزاب هم نهادینه شده و دولت قطعاً تمام تلاش و توانش این بوده که از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: استفاده از ظرفیت احزاب، راهکارها و پیشنهادات و برخی انتقادات بجا و سازنده برای پیشبرد امور در سطح استان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان استان ویژه‌ای است و ظرفیت‌های خاص و همچنین مشکلات منحصر به خود را نیز دارد گفت: این استان دارای ظرفیت نیروی انسانی است که این مهم عامل توسعه و مهمترین گزینه توسعه به شمار می‌آید.

بامری با بیان اینکه رویکرد نظام و دولت مبتنی بر توسعه سیستان و بلوچستان است از این‌رو از ظرفیت احزاب به شکل مناسب‌تری نسبت به گذشته استفاده خواهد شد ادامه داد: از تقویت و توسعه احزاب برای انجام بهتر امور در سطح استان و سطح ملی استفاده خواهد شد.