۴۹ نفر در حمله مسلحانه در شمال بورکینافاسو کشته و زخمی شدند

به گزارش سردبیر پرس به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع نظامی بامداد امروز سه شنبه اعلام کرد که در حمله مسلحانه به روستایی در شمال بورکینافاسو در مرز کشور نیجر، ۳۲ نفر کشته شدند. به گزارش اسپوتنیک، منبع نظامی که خواست نامش فاش نشود در این خصوص اعلام کرد: در این حمله مسلحانه ۱۷ […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع نظامی بامداد امروز سه شنبه اعلام کرد که در حمله مسلحانه به روستایی در شمال بورکینافاسو در مرز کشور نیجر، ۳۲ نفر کشته شدند.
به گزارش اسپوتنیک، منبع نظامی که خواست نامش فاش نشود در این خصوص اعلام کرد: در این حمله مسلحانه ۱۷ تَن زخمی شدند. تعداد زیادی نیز به دلیل فرار ده ها هزار نفر از ساکنان روستاهای این منطقه از بورکینافاسو در مرز با نیجر مفقود هستند.
این حمله یک هفته پس از آن صورت گرفت که افراد مسلح به کاروان حامل ۲ خبرنگار غربی حمله کردند که بر اثر آن ۴ تن از جمله ۲ اسپانیایی و یک تبعه ایرلندی کشته شدند.
با اینکه تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است،؛ اما شمال بورکینافاسو به ویژه مناطق نزدیک به مرز نیجر و کشور مالی، منطقه ای است که بیشترین آسیب را از حمله تروریست های داعش و القاعده دیده است.