۴ شهرستان چهارمحال و بختیاری از وضعیت نارنجی شیوع کرونا خارج شد

مجید شیرانی در گفت و گو با سردبیر پرس اظهار داشت: هم اکنون ۴۸ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند. وی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۲۶ هزار و ۱۴۱ نمونه گیری انجام و ابتلای ۴۳ هزار و […]

مجید شیرانی در گفت و گو با سردبیر پرس اظهار داشت: هم اکنون ۴۸ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
وی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۲۶ هزار و ۱۴۱ نمونه گیری انجام و ابتلای ۴۳ هزار و ۹۹۵ نفر به کرونا قطعی شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: با رعایت پروتکل و دستورالعمل‌های بهداشتی طی روزهای اخیر از سوی مردم شاهد خروج چهار شهرستان بن، سامان، کوهرنگ و خانمیرزا از وضعیت نارنجی و تبدیل آن به رنگ زرد و نارنجی شدن وضعیت سایر شهرستان‌های استان هستیم.
وی تاکید کرد: محدودیت‌های تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۲ شب الی سه بامداد صرف نظر از وضعیت رنگ بندی شهرستان‌ها همچنان در استان تداوم دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد: عنوان کرد: خودروهای پلاک‌های غیر بومی بدون مجوز از سوی فرمانداری‌ها در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی اعمال قانون می‌شوند.