۵۰ بیمار کرونایی در کنگاور بستری هستند

فرزاد الماسی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهرستان کنگاور مساعد نیست، اظهار کرد: هم اکنون ۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان بستری بوده که از این تعداد ۶ نفر با وضعیت حاد به دستگاه اکسیژن وصل هستند. وی افزود: آمار بیماران سرپایی […]

فرزاد الماسی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهرستان کنگاور مساعد نیست، اظهار کرد: هم اکنون ۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان بستری بوده که از این تعداد ۶ نفر با وضعیت حاد به دستگاه اکسیژن وصل هستند.
وی افزود: آمار بیماران سرپایی مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان کنگاور رو به افزایش است، در روزهای گذشته تعداد تست‌های مثبت پی. سی. آر مثبت در روز ۶۳ نفر به صورت روزانه بوده است.
فرماندار شهرستان کنگاور تصریح کرد: تعداد بیماران بستری کرونایی در این شهرستان در چند روز اخیر ثابت بوده به طوری که تعداد بیماران ترخیصی و ورودی به مراکز درمانی با هم همخوانی دارد.
الماسی با بیان اینکه احتمال افزایش تعداد بیماران بستری کرونایی و کمبود تخت بیمارستان در روزهای آینده در شهرستان کنگاور وجود دارد، گفت: اصناف غیرضروری در روزهای نخست اقدام به تعطیلی نکرده که با حضور میدانی و دیدار چهره به چهره این موضوع برطرف شد.
وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۹۵ درصد اصناف غیر ضروری در شهرستان کنگاور تعطیل بوده و بازرسان به صورت مستمر صبح و بعد از ظهر بر سطح شهر نظارت می‌کنند.
فرماندار شهرستان کنگاور خاطرنشان کرد: تمامی محدودیت‌های مربوط به شهرهای قرمز در کنگاور اجرا شده و محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی سه بامداد اعمال می‌شود، جریمه مربوط به محدویت‌های تردد شبانه ۲۰۰ هزار تومان است.