۵۲ کیلومتر از محور میاندوآب- میانه چهاربانده می‌شود

مهدی عیسی‌زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: اجرای این طرح در بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده و با پیگیری های انجام گرفته عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود. وی با بیان اینکه کار مطالعاتی آن انجام گرفته و پیمان سپاری می‌شود، بیان کرد: همچنین به مردم میاندوآب قول […]

مهدی عیسی‌زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: اجرای این طرح در بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده و با پیگیری های انجام گرفته عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه کار مطالعاتی آن انجام گرفته و پیمان سپاری می‌شود، بیان کرد: همچنین به مردم میاندوآب قول داده بودیم که تا پایان امسال مسیر سرچم بازگشایی و تردد پس از سال‌ها در آن برقرار شود که تحقق یافت.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم‌اکنون روزانه تا ۲۰۰ دستگاه خودرو از این محور به سمت تهران تردد می‌کنند، افزود: محور سرچم در حالی به پایان رسیده که در برخی نقاط آن ۱۶۰ متر خاکریزی شده و حتی برخی ابنیه‌ها در مسیر این پروژه ۱۷ متر ارتفاع داشت که ذره ذره احداث شده‌است.
عیسی زاده بیان کرد:اگر در طول ۳۰ سال اجرای این پروژه، به اندازه امسال کار می‌شد، تاکنون بیش از ۱۰ پروژه نظیر آن اجرا و به بهره‌برداری رسیده بود.
طرح محور سرچم- میاندوآب به طول ۱۸۰ کیلومتر در پنج قطعه در حال ساخت قرار دارد که قطعات یک و پنج آن به اتمام رسیده و قطعه یک تحویل موقت شده و قطعه پنج نیز که در محدوده آذربایجان‌شرقی واقع شده به طور قطعی مورد استفاده قرار گرفته است.
عملیات عمرانی جاده میاندوآب – میانه با هدف دسترسی ساکنان جنوب آذربایجان غربی به اتوبان پیامبر اعظم (ص) و کاهش ۱۵۰ کیلومتری مسیر تا پایتخت، ۳۲ سال قبل آغاز شده است.