۵۷ پروژه ملارد در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، جابر کریمی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دهه فجر را بهترین فرصت برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام است اظهار داشت: ۵۷ پروژه با اعتبار و سرمایه گذاری بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال در دهه فجر این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، جابر کریمی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دهه فجر را بهترین فرصت برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام است اظهار داشت: ۵۷ پروژه با اعتبار و سرمایه گذاری بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال در دهه فجر این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.
کریمی افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، کشاورزی، ورزشی، بهداشت و درمان، صنعتی و آموزشی جهت تأمین امکانات و خدمات مورد نیاز برای خدمت‌رسانی بهینه به مردم شهرستان ملارد می‌باشد.
فرماندار ملارد به شاخص ترین پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی شهدای امنیت در خیابان شهید مطهری ملارد، ساختمان اداری شهید حاج قاسم سلیمانی در صفادشت، کلانتری، درمانگاه و پارک راز در شهرک امید، ۲ باب مدرسه خیر ساز در روستای مهردشت، ۲ قطعه زمین چمن مصنوعی در روستاهای حصار شالپوش و مهر آذین، از جمله این پروژه‌ها است.
وی بیان کرد: برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ایام دهه مبارک فجر در دو بخش مرکزی و صفادشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام می‌شود.