۵ شهرستان زنجان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، پرویز قزلباش ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، گفت: شهرستان‌های ایجرود، سلطانبه و ماهنشان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. وی اظهار کرد: همچنین پنج شهرستان زنجان، ابهر، خرمدره، طارم و خدابنده در وضعیت نارنجی کرونایی هستند و امیدواریم کرونا در استان روند […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، پرویز قزلباش ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، گفت: شهرستان‌های ایجرود، سلطانبه و ماهنشان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
وی اظهار کرد: همچنین پنج شهرستان زنجان، ابهر، خرمدره، طارم و خدابنده در وضعیت نارنجی کرونایی هستند و امیدواریم کرونا در استان روند کاهشی به خود بگیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: رویکرد رنگ بندی شهرستانها براساس شاخص‌ها است و تنها راه برون رفت از کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.
قزلباش به فعالیت اصناف در استان اشاره کرد و ابراز داشت: از اصناف استان درخواست می‌شود برای تداوم فعالیت خود بهداشت فردی و اجتماعی را با قوت بیشتری رعایت کنند.
وی افزود: خوشبختانه طی چند روز گذشته بیماری کرونا در تمام شهرستانهای استان روند کاهشی داشته و امیدواریم به کمترین حد خود برسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه بیماری کرونا در افراد چاق زیاد دیده می‌شود، یاد آور شد: چاقی عامل مهم در ابتلای افراد به کرونا است چرا که بیشتر این افراد به علت بیماری زمینه‌ای بسیار چاق هستند.
قزلباش گفت: از مردم درخواست می‌شود در تعطیلات عید فطر از سفر خود داری کرده و در خانه بمانند.