۵ ماه از معوقات حقوق کارگران شهرداری بندرلنگه باقیمانده است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فرزاد حسین زاده عصر شنبه در نشستی با خبرنگاران ضمن تشکر از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی نسبت به پیگیری مشکلات حقوق معوقه پرسنل شهرداری بندرلنگه با اشاره به شرایط و مشکلات کنونی شهرداری، گفت: وظیفه خود میدانیم نسبت به پرداخت معوقات اقدام کینم. حسین زاده اظهار کرد: مشکلات یک […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فرزاد حسین زاده عصر شنبه در نشستی با خبرنگاران ضمن تشکر از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی نسبت به پیگیری مشکلات حقوق معوقه پرسنل شهرداری بندرلنگه با اشاره به شرایط و مشکلات کنونی شهرداری، گفت: وظیفه خود میدانیم نسبت به پرداخت معوقات اقدام کینم.

حسین زاده اظهار کرد: مشکلات یک شب ایجاد نشده که بتوان آن را یک شب حل کرد اما تمام تلاشمان این است که معوقات بیشتر از این انباشت نشود.

شهردار بندرلنگه با اشاره به روند پرداخت حقوق و مزایا پرسنل اداری و کارگران، خاطرنشان کرد: از شروع به کار اینجانب در شهرداری بندرلنگه که حدود ۱۰ ماه از آن می‌گذرد تا کنون نسبت به پرداخت ۱۰ ماه حقوق و همچنین عیدی و پاداش اقدام کرده و آخرین حقوق نیز در ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ به حساب پرسنل زحمتکش واریز شد تا در ماه مبارک رمضان کمتر دچار مشکل شوند علیرغم تمام تلاش‌هایی که توسط مجموعه شورا و شهرداری صورت پذیرفته همچنان پرسنل خدوم شهرداری پنج ماه حقوق معوق که مربوط به سنوات گذشته است طلب کار هستند.

حسین زاده یادآور شد: با توجه به اینکه راهکارهای مدنظر جهت به روز رسانی معوقات پرسنل تاکنون به صورت کامل به سرانجام نرسیده همچنان آنچه در توان داریم در طبق اخلاص نهاده و با یاری خداوند متعال و استفاده همه ظرفیت‌ها و کمک مسئولان ارشد استانی بتوانیم این معوقات حقوق پرسنل را به روز رسانی کنیم.