۶۰ المان هویتی و تاریخی ویژه نوروز در یزد نصب شد

حمیدرضا رحیمدل در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: با توجه به ضرورت زیباسازی شهر در ایام نوروز، نورپردازی نقاط پربازدید یزد از جمله امیرچقماق، ‌ بنای ستی فاطمه، ‌ میدان امام علی (ع)،‌ میدان آقابابایی، ‌ بادگیر میدان آزادی و بخش‌های مختلف شهر انجام شده است. وی همچنین از نصب ۶۰ المان هویتی، […]

حمیدرضا رحیمدل در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: با توجه به ضرورت زیباسازی شهر در ایام نوروز، نورپردازی نقاط پربازدید یزد از جمله امیرچقماق، ‌ بنای ستی فاطمه، ‌ میدان امام علی (ع)،‌ میدان آقابابایی، ‌ بادگیر میدان آزادی و بخش‌های مختلف شهر انجام شده است.
وی همچنین از نصب ۶۰ المان هویتی، تاریخی و تعاملی در شهر یزد خبر داد و افزود: این المان‌ها تاکنون از سوی مسافران نوروزی و شهروندان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
رحیمدل گفت: علاوه بر این در هفته‌های منتهی به پایان سال بحث رنگ‌آمیزی جداول و گاردریل‌ها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و در نقاط مختلف شهر این اقدام را انجام دادیم تا به لحاظ ظاهر شهری هم وضعیت خوبی داشته باشیم.
معاون خدمات شهری شهرداری یزد از تعمیر و راه اندازی آب نماها خبر داد و گفت: آب نمای سه راه آب نمای یزد نیز بازسازی شد.
وی از راه اندازی ۱۲ نوروزگاه در سطح شهر یزد خبر داد و اظهار داشت: گل آرایی بافت تاریخی به ویژه در کوچه خانه لاری ها بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفت.
رحیمدل از در نظر گرفتن سه پارک بزرگ شهر یزد برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: پارک‌های کوهستان، پارک بزرگ شهر و پارک ملل برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

منبع : مهر نیوز