۶۰ درصد از افراد معتاد شاغل هستند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد عباسی سه شنبه شب در کار گروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده خراسان جنوبی اظهار کرد: ایران امروز در سایت بلند قدرتی قرار دارد به همین دلیل دشمن نمی‌تواند با ما برخوردی داشته باشد. به گفته وی امروز در دنیا هیچ موضوعی نیست که ایران یک طرف آن […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد عباسی سه شنبه شب در کار گروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده خراسان جنوبی اظهار کرد: ایران امروز در سایت بلند قدرتی قرار دارد به همین دلیل دشمن نمی‌تواند با ما برخوردی داشته باشد.
به گفته وی امروز در دنیا هیچ موضوعی نیست که ایران یک طرف آن نباشد و همه تحلیل گران جهان می‌خواهند ببینند که ایران چه نظری در خصوص مسائل جهانی دارد.
وی با بیان اینکه جامعه‌ای که در آن آسیب‌ها زیاد شود کرامت آن می‌شکند، گفت: مقام معظم رهبری همیشه بیشترین حساسیت را در زمینه آسیب‌های اجتماعی داشته‌اند و اعتیاد، مفاسد اخلاقی، مناطق حاد و بحرانی، سکونتگاه‌های غیر رسمی، زنان سرپرست خانوار و کودکان کار را از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی دانسته‌اند.
معاون وزیر کشور تصریح کرد: از اول انقلاب تا کنون رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری روی هیچ موضوعی مانند آسیب‌های اجتماعی وقت نگذاشته‌اند و مقام معظم رهبری بزرگترین غم مدیر و مسئول اجرایی را این موضوع می‌دانند و رفع آنها را وابسته به کار تحولی، سریع، جهادی و فوق‌العاده با تلاش مضاعف می‌دانند.
عباسی با اشاره به اینکه نصف زندانی‌های کشور معتاد هستند، افزود: در جامعه باید راهکارهای عزت نفس را بالا ببریم که انجام این کار تنها از مدیر طراز اول انقلاب بر می‌آید.
وی عنوان داشت: وضعیت خراسان جنوبی به واسطه تدین مردم از نظر آسیب‌های اجتماعی از استان‌های دیگر بهتر است با این وجود باید علت آسیب‌های اجتماعی به خوبی شناسایی شوند.
وی با بیان اینکه ۶۰ درصد معتادان کشور شاغل هستند، بیان داشت: از فرصت وجود آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه و استاندار باید برای توسعه و پیشرفت استان به خوبی بهره گرفته شود.
وی در پایان وعده داد که مسائل مطرح شده در این جلسه به ویژه موضوع‌های اعتباری را در تهران پیگیری کند.