۶۴ میلیارد تومان اعتبار بیمارستان نجف‌زاده تخصیص یافته است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محبوب حیدری عصر دوشنبه در جریان بازدید استاندار و اعضای شورای فنی استان از بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده اردبیل اظهار کرد: این پروژه در دو قسمت در حال اجراست که بخش اول آن اسکلت است که با قرارداد ۱۷۰ میلیارد تومانی این پروژه شروع شده و با توجه به افزایش […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محبوب حیدری عصر دوشنبه در جریان بازدید استاندار و اعضای شورای فنی استان از بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده اردبیل اظهار کرد: این پروژه در دو قسمت در حال اجراست که بخش اول آن اسکلت است که با قرارداد ۱۷۰ میلیارد تومانی این پروژه شروع شده و با توجه به افزایش قیمت میلگرد، آهن آلات و سیمان میزان قرارداد به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی به تأمین مصالح مورد نیاز برای تکمیل اسکلت بخش اعصاب و روان این بیمارستان اشاره کرد و گفت: پروژه در گام اول ۵۳ میلیارد تومان اعتبار اولیه از محل پیوست یک قانون بودجه داشت که با تزریق منابعی از ارزش افزوده و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر معاون وزیر راه و موافقت سازمان برنامه و بودجه قرار شد به این مبالغ افزوده شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: مطالبات ۱۰ میلیارد تومانی پیمانکار در روزهای آینده پرداخت خواهد شد و از مجموع ۱۰۲ میلیارد تومان اعتبار این پروژه در گام نخست و مرحله اسکلت‌بندی ۶۴ میلیارد تومان منابع تخصیص یافته است.
حیدری افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه در زمانبندی مشخص و در فضای ۵۲ هزار متر مربع زیربنا بیش از دو هزار میلیارد تومان منابع نیاز است که امیدواریم با تزریق به موقع این اعتبارات روند اجرایی بیمارستان نجف‌زاده سرعت مطلوبی را داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با افزایش تخت بیمارستان تا ۵۰۰ تخت و همچنین تغییرات اعمال شده در بخش اعصاب و روان پیمانکار با تجهیز کارگاه و با پیشرفت مناسب این پروژه را به پیش می‌برد و قرار است در دو سال آینده کل اسکلت پروژه به اتمام رسیده و سایر ابنیه‌ها نیز به ترتیب اجرا شود.
حیدری با قدردانی از حضور اعضای شورای فنی در بازدید از بیمارستان نجف‌زاده اردبیل اضافه کرد: ایرادات و اشکالات اجرایی این پروژه با رصد دقیق شورای فنی به صورت شفاف مطرح شده و قرار است پیمانکار با رفع این ایرادات پروژه را با کیفی‌ترین شرایط تحویل دهد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل هزینه ساخت هر تخت بیمارستانی را با شرایط مالی کنونی و افزایش قیمت مصالح و سایر تجهیزات بیش از چهار میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: ما از صبر و حوصله پیمانکاران و ادامه فعالیت آنها به رغم مطالبات سنگین در حوزه‌های راه و مسکن قدردانی می‌کنیم.